This website uses cookies to improve your experience. Accept Refuse Privacy Policy

Økologi er for alle, for det er ganske enkelt det bedste for os.
Arla Harmonies brand position på markedet var uklar, fordi forbrugerne ikke kunne gennemskue brandets differentiering i forhold til konkurrenterne eller den store satsning hen mod produktionen af økologisk mælk.

Det var med andre ord nødvendigt at tydeliggøre og styrke Arla Harmonies position som økologisk producent på markedet.

Overordnet havde forbrugerne kun lidt kendskab til økologisk produktion, og de savnede ordentlig information om Arlas satsning på økologi. Det skulle der laves om på, og vi fik derfor opgaven at udvikle en imagekampagne, som skulle køre på landsdækkende TV. Vi er stolte over, at kampagnen med jævne mellemrum kører den dag i dag.
Som verdens største producent af økologiske mælkeprodukter gør Arla en stor forskel for miljøet og dyrevelfærd. Målsætningen er at levere økologiske kvalitetsprodukter, som ikke udhuler forbrugernes økonomi.

Arla kunne ikke opnå dette alene. Det krævede både dygtige landdmænd, en fremsynet detailhandel og forbrugere, som ønskede økologi på morgenbordet.

Strategien blev, at forbrugernes involvering skulle opnås gennem fælles ansvar, og ved skiftevis at gøre Arla og kunden til løsningen.
Arla Harmonies nye position blev ’økologi for alle'.

Gennem pris og distribution hjælper Arla Harmonie – og dem der køber brandet – med at gøre verden bedre. Med Arla Harmonie kan du gøre en forskel.