This website uses cookies to improve your experience.

Accept Refuse Privacy Policy

Udvikling af global strategisk brandplatform.
Siden 1873 har danske FLSmidth været en af verdens førende leverandører af teknologi, know-how og sågar hele fabrikker til cementindustrien.
Og mens det globale behov for cement vil vokse betydeligt i de næste årtier, vil det samme også gælde de udfordringer, der er forbundet med produktionen: Sværere adgang til råvarer, færre energiressourcer samt et øget fokus på de sociale og miljømæssige aspekter af cementproduktion. Det kridter banen op til en hidsig konkurrencesituation.
Så hvordan fører man bevis for, at både kvalitet og hensynet til mennesker og miljø rent faktisk betaler sig selv hjem i det lange løb? Og hvordan bruger man kreative virkemidler overfor ingeniører og investorer, der er mest glade for tal, diagrammer og grafer?

Visuelt brugte vi deres egne velkendte strukturer såsom køletårne, kraner m.m. som grafer og diagrammer for deres resultater, hvilket gav kampagnen et råt industri-æstetisk udtryk.
With the campaign statement "Tomorrow matters" we created elements such as ads, banners and videos. The aim was both to illustrate the connection between the FLSmidth way of doing things and the company's impressive achievements as well as driving traffic to a landing page with the purpose of lead generation.